Saturday, December 28, 2013

ေမေမ (၁)

ဂ်ီးအထပ္ထပ္ႏွင့္ က်ေနာ္ညစ္ပတ္အိုးကေလးကို
အေမက ပြတ္တိုက္သုတ္သင္ေနစဥ္
က်ေနာ္က ခ်မ္းသည္ဟု ေျပာသည့္အခါ
အေမက တင္ပါးကေလးကို ႐ိုက္ပါသည္။
က်ေနာ္အ႐ိုက္မခံခ်င္ပါ။ ႐ႈံ႕မဲ့မဲ့သာ။

ယခု က်ေနာ့္ကို အေမ႐ိုက္ႏိုင္ပါသည္
ဝါးျခမ္းကြဲေအာင္လည္း ႐ိုက္ႏိုင္ပါသည္
တံမ်က္စည္းၿပဲေအာင္လည္း ႐ိုက္ႏိုင္ပါသည္
အေမ၏ ေမတၱာေရစင္ေၾကာင့္ က်ေနာ့္မွာ သတၱိႏွင့္ အားအင္ေတြရွိေနပါၿပီ
က်ေနာ္ေမႊးေမႊးေပးသည့္အခါ 'လူကေလး' ဟု မေငါက္ပါႏွင့္။

အေမသည္ က်ေနာ့္ကို လြမ္းသည့္အခါ
အေဖ့ကိုပါ လြမ္းေနမည္ကို က်ေနာ္သိပါသည္
ေမေမမငိုပါႏွင့္....
အေမ့ကို အေဖကခ်စ္သလို က်ေနာ္ကလည္း ခ်စ္ပါသည္
က်ေနာ္သည္ အေဖ့ကိုယ္ပြားဟု ေျပာသည္ကို မွတ္မိသည္ ဟုတ္စ။

အေမေမွ်ာ္ေနမည္ကို က်ေနာ္သိပါသည္
အေမေမတၱာပို႔ေနမည္ကိုလည္း က်ေနာ္သိပါသည္
အေမ့အိမ္တံခါးဝသည္ က်ေနာ့္ရင္ဘတ္ေရွ႕သို႔ ေရာက္ေနပါၿပီ
က်ေနာ္သည္လည္း အေမ့အိမ္တံခါးဝကို ေရာက္ေနပါၿပီ
က်ေနာ္လည္း ေမတၱာပို႔ေနပါသည္။

No comments:

Post a Comment

ပန္းရနံ႔တို႔ သင္းပ်ံ႕ေနေသာအခါ မာယာတို႔သည္ လွည့္စားရန္ အားေကာင္းလာတတ္၏...။