Saturday, December 28, 2013

ေမေမ (၂)

က်ေနာ္က ေၾကာင္ကိုခ်စ္ပါသည္။
ေမေမ က်ေနာ္ေၾကာင္ေမြးခ်င္သည္ဟု ေျပာရာ
ေမေမက မေမြးရေျပာသည္
ေၾကာင္ေမႊး႐ႈမိလွ်င္ ေရာဂါရတတ္သည္ဟု ေျပာသည္။

ထိုအခါ က်ေနာ္က ေၾကာင္ကေလးဆိုပါလွ်င္
ေမေမ မေမႊးပါေလာဟု ေမးရာ
ေမေမက ၿပဳံးပါသည္။ က်ေနာ္ေပ်ာ္သြားပါၿပီ
ေၾကာင္ေမြးရန္ သတိမရေတာ့။

က်ေနာ္က ေခြးကိုလည္းခ်စ္ပါသည္။
ေမေမ က်ေနာ္ေခြးေမြးခ်င္သည္ဟု ေျပာရာ
ေမေမက မေမြးရေျပာသည္
ေခြးအူသံသည္ က်က္သေရမရွိဟု ေျပာပါသည္။

ထိုအခါ က်ေနာ္က ေခြးကေလးဆိုပါလွ်င္
က်ေနာ္အသံသည္ က်က္သေရမရွိေလာေမးရာ
ေမေမက ၿပဳံးပါသည္။ က်ေနာ္ေပ်ာ္သြားပါၿပီ
ေခြးေမြးရန္လည္း သတိမရေတာ့။

No comments:

Post a Comment

ပန္းရနံ႔တို႔ သင္းပ်ံ႕ေနေသာအခါ မာယာတို႔သည္ လွည့္စားရန္ အားေကာင္းလာတတ္၏...။